Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg under november 2008

Av Camilla Karlsson - 17 november 2008 21:29

Amanda & Agnes

Av Camilla Karlsson - 17 november 2008 20:44

De senaste veckorna har det varit flera bombhot i vår stad.

Hittills bara tomma hot, men bombexperter har förstås flugits hit.

Vilka kostnader.

I morse kom ytterligare ett bombhot. På mitt jobb! Östersunds sjukhus. Med  allt vad det innebär. Alla vi undersköterskor på kirurgkliniken har varit på kurs hela dagen, men om evakuering skulle blivit aktuellt hade vi självklart fått rycka in.


Läs mer på http://www.op.se/


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 17 november 2008 20:42

Här är bilder på Selma och hennes Mindra! De vann barn med hund tävlingen förförra helgen!

Så duktig!
Träna på!

// Camilla

Av Camilla Karlsson - 16 november 2008 23:25

Vad Johanna hittat på??

På hennes blogg har hon minsann utmanat mig...

http://www.123minsida.se/Johannaochdjuren


Nu klurar jag på vad jag ska skriva...

Och vilka jag ska utmana i nästa led...


Kolla dessutom in hennes underbart söta hästar! Kanske det vore nå´t för Amanda???


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 16 november 2008 23:22

Efter kyrksalenstunden åkte vi förbi bakstugan på hembygdsgården. Där var mormor och morfar och bakade tunnbröd. Provsmakning och ett par påsar med hem fick vi också! Tackar!


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 16 november 2008 23:19

Ja, det blev sånger x 3 av kyrkisbarnen i dag. Så duktiga och massor av applåder, förstås. Trots att Amanda vaknade i morse och sa direkt att hon INTE skulle sjunga.


Är de inte för goa?!

// Camilla

Av Camilla Karlsson - 15 november 2008 22:26

I morgon förmiddag ska vi på familjegudstjänst. Javisst.

Amanda är med i kyrkis och det betyder att även föräldrarna ska få en viss del i detta. Kyrkisbarnen ska sjunga. Alla samtidigt. Ingen får sjunga solo - inte ens Amanda. Men tränar gör hon inför morgondagen. Som vanligt Charlott Perellis - Hero...


Spännande blir det...


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 15 november 2008 22:23

Har Ni sett vilken underbar baby! 1 dygn gammal och namnet är ännu ej bestämt.

Jag har hört ett förslag, som jag tycker är jättebra - ett fint namn. Vi får väl se vad föräldrarna bestämmer sig för.


Söt som socker är hon iallafall! Lilla fröken Falk.


// Kramar från moster

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards