Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Camilla Karlsson - 25 november 2008 22:22

Kennelklubben bjöd sina medlemmar på glöggkväll i kväll.Det var första gången jag var med på detta och det var riktigt mysigt. Joulin och James var också med och charmade och njöt av stunden.

Jag är så imponerad av dessa två 4-månaders valpar som så enkelt kopplar av och ligger lugnt och fint i ovana miljöer - sånt gör mig glad.


Innan vi for dit hade vi vandrat runt lite nere vid tågstationen. Där händer det mycket och som många av er vet--- Det är ju så bra träning--- tjatar ju jag om...


Och det var gott med glögg - faktiskt årets första kopp! Inte den sista.Det var förstås hundsnack och jag fick veta att Hans Almgren blir domare på Bearded collie nästa år i Svenstavik. Pia Lundberg dömer norwich. Ja sen minns jag inte riktigt... Det kommer nog ut snart.


I februari är det återigen dags för korningen av Republikens Hund.

Kvällens domare blir: Arne Foss.


Nu vankas kvällsrastningen!

God natt!

Camilla


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards