Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2008

Vilken lyxdag!

Av Camilla Karlsson - 6 oktober 2008 18:04

Dagen började med sovmorgon. 8.30 började den kurs vi på jobbet ska gå. Genomgång och prova på - sedan var det slut. Klockan 11.00 Jag tyckte det var bra och utnyttjade tiden väl. Några snabba inköp lite här och var. Faktiskt några klädesplagg till mig själv! Nu har jag nå´t nytt tills på lördag.


Hem och hundarna fick ut och springa och sedan hämtade jag  först kusin Selma på skolan och sedan Amanda som börjat på kyrkis i dag. Amanda hade förstås haft en spännande dag, precis så som hon sett fram emot. Det är 17 barn i hennes grupp och jag kan tro att det är både kul och nyttigt för henne. De hade bland annat pysslat. Jag undrar i mitt stilla sinne hur länge hon var med?


Häromdagen skulle vi pyssla, lägga pärlplattor som hon ifjol fick i födelsedagspresent av Elin.  Vi började att lägga enligt bilden som föreställer Pippi, Ganska snart fick jag hjälpa till och inte långt efter säger Amanda : "Mamma säg till mig när du har pärlat klart". Hon har visst samma tålamod som mig...


// Camilla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Karlsson - 17 september 2023 22:50

Här är våra hundar 💞     SE NO FIN DK UCH SV-18 RLD-N SE VCH Braemoor's Spitfire  "Jeffrey"   SE UCH Farmarens Zip Your Lips  "Ziri "     SE VCH Fjällglimtens No Mountain Too High  "Leia"     NO JV-21 SE VCH La-Faja&r...

Av Camilla Karlsson - 17 september 2023 22:38


I slutet av oktober hoppas vi att Rose får valpar med Dylan! 🥰 Detta har vi längtat efter länge och nu håller vi tummarna!     ...

Av Camilla Karlsson - 11 februari 2020 05:44

Här är  våra härliga valpar. De har hunnit bli 6 veckor gamla.   Fjällglimtens New Milton 💙 Fjällglimtens No Mountain To High ❤ Fjällglimtens Northern Light ❤ Fjällglimtens Night Mist ❤   Hanen Milton söker ...

Av Camilla Karlsson - 9 december 2019 10:06


Äntligen väntar vi Bearded Collie valpar!    

Av Camilla Karlsson - 5 november 2019 21:35


Sprid det viktiga budskapet om varför denna illegala verksamhet inte ska gynnas! Se denna dokumentär!   https://www.svtplay.se/video/24332997/dokument-inifran-alskade-smuggelhund/dokument-inifran-alskade-smuggelhund-valpkopet?start=auto ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards