Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Camilla Karlsson - 17 oktober 2008 16:02

Ja,nu slänger jag ut ett litet rop på hjälp! Jag tänker nämligen försöka göra en adventskalender till Amanda, men det är idétorka.  Jag är ju ingen "pysselfia" direkt, så något av det enklare slaget vore fint.


Har någon, något tips på hur jag ska göra??

Eller kanske en länk till någon bra tipssida?


Tacksam för idéer!

Camilla

Av Camilla Karlsson - 17 oktober 2008 15:26

Mina tre härliga småttingar!

James, Joulin och "Jag är inte bara Amanda, jag är kennelflickan också"


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 17 oktober 2008 15:23

4-åringar är väl bara sådana. De vill vara med och hjälpa till med allt möjligt. Hoppas att det håller i sig...


// Camilla


Amanda hämtar ved

Av Camilla Karlsson - 17 oktober 2008 12:13

Min syster Cecilia skickade några bilder på mig och Flava från utställningen i Svenstavik i augusti. Flava vann unghundsklassen denna dag.

Här är bilderna! Tack Cissi!


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 17 oktober 2008 09:05

Puh, vilken vecka!  En del dagar är mer än lovligt fyllda, speciellt på jobbet. Att dessutom hinna med och orka med allt runt omkring är inte det lättaste.

När blev det så här?  Det är ju inget nytt fenomen och alla verkar ha det lika. Full fart och ingen hinner med.


Jag är ledig idag, i morgon och i övermorgon! Skönt! Hundarna har fått en springa lös stund och de blir "underbart" smutsiga. Det blir nog inga nya foton på James och Joulin idag heller...

Vi har köpt älgkött och har med det en hel del att ta rätt på i eftermiddag. Men tänk så skönt när det är klart! Fylla frysen med både stekar, grytbitar och köttfärs! Såg Ni förresten ICA:s kokbok. Där kan vi plocka både nya och klassiska recept!


Nu ska Amanda och jag äta vår frukost.


// Camilla

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards