Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Camilla Karlsson - 4 juni 2008 18:31

Flava var också med på helgens äventyr:


Av Camilla Karlsson - 4 juni 2008 18:22

Åhh, det var riktigt skönt att gå in en sväng, men jag klagar inte, tro nu inte det. Efter grillat ( ja, lite väl grillat, nästan svarta, faktiskt svarta - för det gick himmelens fort) och Carolas supergoda "gratäng" med squach, körsbärstomater, fetaostsmulor och grädde,timjan,  har jag sått gräsfrön.  Och det betyder att man måste kratta över jord i den väl förberedda nyvattnade marken- tungt och mycket varmt. Men det blir förhoppningsvis ett bra resultat!


På jobbet har jag haft en projektdag - vi fem i gruppen passade på att gå ut på stan och äta lunch. Tingshuset var en ny bakantskap för flera av oss - och vilken överaskning! Fantastiskt god kycklingsallad blev det för min del och de andra var minst lika nöjda med sina sallader.


//Camilla





Av Camilla Karlsson - 4 juni 2008 07:55

Kan ändå börja precis hur som helst. Trots att jag inte började förrän klockan 08 idag och vi fick sovmorgon, blev uppvaknandet för lilla fröken Amanda inte som hon tänkt sig - eller som man säger - vaknade på fel sida... Sån´t kan stressa  vilken mamma som helst. Alla som känner Amanda vet att hon bestitter en stor portion egen vilja, och även vet vilka kläder hon ska sätta på sig... Nåväl jag fick tillslut på henne tunika och tunna leggins som hon toppar med en riktigt tjock och gosigt varm kofta a´la vinter!


Det blir en härlig dag! Njut ute ni som kan!

// Camilla

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards