Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg under juni 2009

Av Camilla Karlsson - 2 juni 2009 18:23

Det är en härlig tisdag!


Frukost med Linda N - så mycket vi har att prata om...

Och tusen tack för hjälpen med fotograferingen!!!


Sedan lämande jag Amanda hos mamma, som tillsammans med Kajsa och Selma skulle åka och titta på ankungar ( Som om vi inte har tillräckligt på gräsmattan...med kanadagässbarn...)


Själv for jag till stan och Niklas mötte upp för att se ut en utemöbel till oss själva. På MIO hittade vi det vi båda föll för - så den kommer nästa vecka! Jippi, äntligen! Ja, det blev faktiskt ett bord och två stolar för morgon-te (kaffe) på farstukvisten också :)


Och inte nog med det - Susanne H ringde när jag var i Torvalla - och vips blev det en fikasväng hos henne också.


Snabb middag i Lit och nu har valparna fått en stund också, mat, kissning, lek och pyssel med dem.


Nu är jag i full gång med att fixa bilderna från fm - de kommer snart!


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 1 juni 2009 16:11

Sara och gänget

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards