Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Trevligheter!

Av Camilla Karlsson - 20 januari 2009 13:16

Igår kväll skrev jag att jag hoppades på flera trevligheter idag.  Så jag har fått skotta snö, städat både bil och här inne... ja, ni vet allt som ska hinnas med. Tvätthögen väntar fortfarande också...


Niklas kom hem och åt lunch med Sara, Amanda och mig.


Sara har tränat Isobel inför kommande juniorhandling kurs på lördag och jag ska fixa hundarna tills dess, jag har lovat att ställa upp med extrahundar under den dagen.


Men, så kommer ett  SMS - och vips så kom en riktig trevlighet inramlande. Nu håller jag tummarna för att allt går i lås! Mer kan jag inte berätta än...


Om en te-stund får räknas som trevlighet- så kommer en till nu!


Jag räknar med att fler trillar in under eftermidda´n!


Hörs sen!

// Camilla

 
 
Linda

Linda

20 januari 2009 18:58

det här med nyfikenhet sägs vara bra, men ibland undrar jag om det är bra för min hälsa... utan att ha den minsta endast uns till aning vad du syftar så blir jag hur nyfiken som helst av ditt inlägg... ;) attans med, jag får nog en kurs så jag bättrar mig. :p

http://millieville.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Karlsson - 17 september 2023 22:50

Här är våra hundar 💞     SE NO FIN DK UCH SV-18 RLD-N SE VCH Braemoor's Spitfire  "Jeffrey"   SE UCH Farmarens Zip Your Lips  "Ziri "     SE VCH Fjällglimtens No Mountain Too High  "Leia"     NO JV-21 SE VCH La-Faja&r...

Av Camilla Karlsson - 17 september 2023 22:38


I slutet av oktober hoppas vi att Rose får valpar med Dylan! 🥰 Detta har vi längtat efter länge och nu håller vi tummarna!     ...

Av Camilla Karlsson - 11 februari 2020 05:44

Här är  våra härliga valpar. De har hunnit bli 6 veckor gamla.   Fjällglimtens New Milton 💙 Fjällglimtens No Mountain To High ❤ Fjällglimtens Northern Light ❤ Fjällglimtens Night Mist ❤   Hanen Milton söker ...

Av Camilla Karlsson - 9 december 2019 10:06


Äntligen väntar vi Bearded Collie valpar!    

Av Camilla Karlsson - 5 november 2019 21:35


Sprid det viktiga budskapet om varför denna illegala verksamhet inte ska gynnas! Se denna dokumentär!   https://www.svtplay.se/video/24332997/dokument-inifran-alskade-smuggelhund/dokument-inifran-alskade-smuggelhund-valpkopet?start=auto ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards