Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Camilla Karlsson - 18 maj 2008 09:55

Intresset av att läsa och njuta av vackra bilder och reportage i inredningstidningar har funnits länge. Och under åren som vi hållit på med vårt husbygge, ja då plöjde jag igenom många, gärna engelska tidskrifter,  i jakten på att inte missa något som skulle passa vårat hem.

Country Homes & Interiors    Gods & Gårdar 5/2007

I förrgår trillade Drömhem & Trädgård ner i brevlådan igen, en underbar tidning som stimulerar till mer köplusta och förändringar.


Frågan är, kommer vi i kapp?? Det är klart att vi inte gör, för inte nog med att vi ska inreda våra hem, efter årstid, stil och mode. Vi ska inreda våra trädgårdar med Spa-avdelningar och ute-kök på bryggan bredvid den nedsänkta poolen i den perfekta gräsmattan. Ja, för att inte tala om den upplysta trädgården... Ni förstår vad jag menar.


Jag vill också ha mycket av det här, men glädjen över det vi faktiskt har får inte glömmas bort! Jag drömmer om den där lummiga trädgården, nästan vildvuxna, med olika "rum"och ett växthus som inreds med både blommor, tomater och mysig sittplats. Men ja, ja Amanda har  en stor fotbollsplan så länge...


Det var dagens tanke!
// Camilla

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards