Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Direktlänk till inlägg 30 april 2008

Hoppsan, jag har en egen blogg!

Av Camilla Karlsson - 30 april 2008 09:20

Ja, helt plötsligt sitter jag här och skriver i min egna blogg, 2008 och det är helt nytt för mig...

Valborgsmässoafton och Amanda är sjuk, så det blir nog ingen brasa för oss i kväll.

Men jag njuter av fulla drag att vintern är över och sommaren närmar sig. Gräsmattan börjar bli grön och tulpanerna sticker upp. En spännande tid, att se vad som överlevt vintern i trädgården.


Ha en trevlig kväll, utan raketer!

//Camilla

Titta gärna in på min hemsida:

www.fjallglimtens.com


 
 
Ingen bild

"schemagruppen"

30 april 2008 12:51

Tråkigt att Amanda är sjuk! Men hon blir nog snart bättre, hoppas ni får en trevlig Valborg i alla fall! Rykten säger att det inte finns raketer att köpa på hela stan!! Bra, eller hur?

 
Linda

Linda

30 april 2008 14:34

Vad roligt att du har satt igång och blogga nu! Jag hoppas att Amanda tillfrisknar snabbt.

Folk verkar vara mer skjutgalna norrut, här i södern smäller vi varken raketer under påsk eller valborg. Fast jag påstår inte att det är något som jag saknar...

http://millieville.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Karlsson - 17 september 2023 22:50

Här är våra hundar 💞     SE NO FIN DK UCH SV-18 RLD-N SE VCH Braemoor's Spitfire  "Jeffrey"   SE UCH Farmarens Zip Your Lips  "Ziri "     SE VCH Fjällglimtens No Mountain Too High  "Leia"     NO JV-21 SE VCH La-Faja&r...

Av Camilla Karlsson - 17 september 2023 22:38


I slutet av oktober hoppas vi att Rose får valpar med Dylan! 🥰 Detta har vi längtat efter länge och nu håller vi tummarna!     ...

Av Camilla Karlsson - 11 februari 2020 05:44

Här är  våra härliga valpar. De har hunnit bli 6 veckor gamla.   Fjällglimtens New Milton 💙 Fjällglimtens No Mountain To High ❤ Fjällglimtens Northern Light ❤ Fjällglimtens Night Mist ❤   Hanen Milton söker ...

Av Camilla Karlsson - 9 december 2019 10:06


Äntligen väntar vi Bearded Collie valpar!    

Av Camilla Karlsson - 5 november 2019 21:35


Sprid det viktiga budskapet om varför denna illegala verksamhet inte ska gynnas! Se denna dokumentär!   https://www.svtplay.se/video/24332997/dokument-inifran-alskade-smuggelhund/dokument-inifran-alskade-smuggelhund-valpkopet?start=auto ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards