Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Camilla Karlsson - 10 juni 2012 23:24

Sent ikväll kom Lotta med familj förbi,  med nya familjemedlemmen "Pinglan".

Stolt lillmatte Agnes

 

Lotta med sitt nytillskott

 


   

O sen somnade hon så gott i min famn....


Lycka till med henne!!

// Camilla

Av Camilla Karlsson - 10 juni 2012 21:25

I går, den 9 juni ordnade vi i vårt distrikt för andra gången ett Vallanlagstest. Tyvärr blev det bara 2 stycken startande och sedan  två collie och en tervueren som fick göra provet inofficiellt. Domare var Tony Söderlund och det är på hans gård, Stöde vallgård som vi kan hålla till. Stort TACK till Tony och John-Åke som gör detta möjligt!


Jag är förstås extra stolt övr att 15 månader gamla Fjällglimtes Lemon Tart "Disa" genomförde ett godkänt test med sin matte Gunilla Nordin! GRATTIS!!!

       

Amanda var med vid hagen hela dagen

 

Kristina Westerbergs Quintus, Svassas Easy Peasy fick också GK VA med fina poäng - Grattis!!

         

Kerstins båda collies  fick fina poäng och GK - Grattis!

   

MIna hundar är inte riktigt redo än, här tränar jag Bella, Fjällglimtens Limoncello.

   

Kristina tränade med sin SVCH LPI LPII Highflying That's The Way - Melvin 


Tack till er alla för en solig, varm och mycket trevlig dag!


// Camilla

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Skapa flashcards