Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg under september 2009

Av Camilla Karlsson - 6 september 2009 22:15

 Tack kära vänner för en alldeles otroligt trevlig helg! Tidiga mornar och sena kvällar, goda middagar och massor med snack.

Så härligt att vara tillsammans!


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 2 september 2009 18:47

Jag ser fram emot...


... att Amanda och jag och hundarna ska på weekend tillsammans!

... att hinna shoppa( lite åtminstone)!

... att träffa alla vänner som ska mötas i helgen!

...att prova på fårvallning, redan i morgon kväll!

... beardisspecial på lördag!

...att se om Amanda vågar sig på "barn med hund"!

...ta fina bilder, på snygga hundar!

...åka till Susanne & förhoppningsvis hitta massor med svamp!


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 2 september 2009 18:43


Republikens hund 2009 samt veteranen för året, kommer att äga rum den 20 februari 2010

Plats Furuparken, Östersund

Domare: Sara Nordin

Av Camilla Karlsson - 2 september 2009 17:56

Snart är midda´n klar, vi ska äta kycklingfilé - ett recept ur den härliga kokboken som vi fick  av Ulrica, John och Anton tidigare i år, till den blir det tillbehör från Jacobsson bok (se nedan)


Amanda packar för fullt - kläder i massor ( alla kommer inte att följa med...) leksaker, dvd, och allt möjligt kan jag lova.


Jag ska också packa bilen, när vi ätit - för i morgon bitti drar vi till Gävle!

Det blir skoj!


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 1 september 2009 23:22

Visst är väl september en underbar månad?? !!!

Vackra färger, hög klar luft och tänk om hösten blir som idag...

Jag kvällsrastade just mina hundar - i T-shirt!

Fortfarande +19 grader, klockan 23.15, Härligt!


En annan trevlig start på månaden... över 100 besökare idag! Kul!

Välkomna åter!


Nu önskar jag er alla; God Natt!


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 1 september 2009 23:03

Här är en ny hemsida i denna rymd!

Under uppbyggnad är Renée Willes  Kennel Cobbys


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 1 september 2009 22:56

Idag landade Anna J.D Jacobssons nya bok i min brevlåda.  Ni har säkert redan sett hennes blogg Vägen från 137 kilo , en blogg full av inspiration och recept. Nu har hon genom sitt sätt att skippa kolhydrater och kommit till rätta med sockersug gått ner otroliga 60 kilo!

Det här är hennes andra bok, och det är en fantastiskt trevlig kokbok! Med massor av smarriga recept och kloka ord på vägen.


Jag ser fram emot att ta mig genom den - vid spisen!!!


// Camilla


Av Camilla Karlsson - 1 september 2009 22:35

Här är go´klimpen Rasmus på födelsedagskalaset nu i kväll.

 Stora killen som fyller 2 år idag!


GRATTIS, GRATTIS RASMUS!

och tack för trevligt kalas!


 Camilla, Niklas & Amanda

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards