Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Camilla Karlsson - 30 augusti 2009 20:32


Till skillnad mot igår morse vakande en liten solstråle i sitt rum i morse, jag talar om Amanda. Och innan vi visste ordet av hade den lilla solstrålen städat upp på sitt rum - jättefint! Och det var innan frukost.

 Efter frukost körde hon cross tillsammans med pappsen och jag tog mig an dagens projekt - Städning av hundarnas hus. Rejäl städning! Så det har skurats och fejats och gjorts om där inne, och nu väntar jag bara på att Niklas ska hjälpa mig att flytta en gallervägg, så är jag nöjd en stund. 


Mitt på dagen blev det förvisso en lång paus. 5-års kalas för Hampus i Brevåg och dit åkte jag och Amanda, fortfarande en solstråle som kört och tränat hela förmiddagen.

En jättetrevlig eftermiddag hade vi hos familjen Andersson/Hofberg - Tusen tack, Susanne och alla andra!


Min lilla solstråle, slockande nästan i baksäket på vägen hem - låg länge och vilade, men sedan var det full fart igen.

För mig var det bara att fortsatta på mitt projekt -fönsterputsning och sedan dags att bära in saker som under dagen åkt ut... Och vet Ni vad - jag har kastat också ;o)

Så i morgon väntar en tur till återviningen, igen, vi var där i går också! Det gäller att passa på innan man ångrar sig...


Vädret var så härligt idag, ja lite blåst, men vi passade på att grilla! Gott!!


Nu är jag helt slut - och i morgon bitti 06.45 är det jobb igen!

Men först ska jag hinna läsa i min nya bok: Skumtimmen av Johan Theorin, ni vet han som skrivit Nattfåk, som var så otroligt bra. Hoppas nu på detsamma med denna bok.


Nu ser vi fram emot en riktigt trevlig och innehållsrik vecka! Åtekommer!


// Camilla

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards