Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg under december 2008

Av Camilla Karlsson - 3 december 2008 13:03

Amanda sitter och tittar på Tjorven & Skrållan, jag passade på att ta en bild ut i allt det vita. För hemma på vår gata i Fjäl, här är det riktigt vinter!


Snart väntar nog mer snöskottning.


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 3 december 2008 10:14

Amanda hostar och nyser så hemskt på nätterna, att vi i dag bestämde oss för att stanna hemma. Hon måste få kurera sig.

Lite typiskt att det var just idag kan jag tycka. På jobbet har vi ju deltagit i ett projekt, som vi idag skulle ha lite avslutning på. Åtminstone den grupp som vi varit under året. Vi skulle fixa slutrapporten och äta lunch tillsammans. Samt att välkomna in några nya,för att även fortsätta under nästa år. Nu får de göra det utan mig...


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 1 december 2008 18:49

Men att få 13 år och 6 månader med sin hund, måste man väl ändå se som en gåva. Fick mail från Thérèse idag att hennes Tårtan nu inte finns längre.


Självklart sorgligt och jobbigt när det händer.

Tack Thérèse för att du tagit så väl hand om henne!


Tårtan var efter Skorpan och Ted i min F-kull.


// Camilla
 
 

Av Camilla Karlsson - 1 december 2008 12:12

Ja, livet kan vara rätt roligt när man lever med en 4-åring. Det finns inga hinder. I fredags när jag skjutsade upp henne till kusinerna i Husås, berättade hon att:

- När jag fyller 8 år då ska jag åka till England.

"Jaha, svarade jag , vad ska du göra där då?"
- Tävla! Med Flava, i juniorhandling och vi ska vinna, som Mathilda!


Hur självklart som helst!

Du ser, Mathilda, du är verkligen hennes idol!


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 1 december 2008 09:39

Här är de ju! Perfekt till trappen!


Cut Glass Hundi Lantern


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 1 december 2008 09:34

Det är mycket som kan hamna på min önskelista...


Till badrummet:

Black & White Canister, Small

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards