Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg den 29 september 2008

Av Camilla Karlsson - 29 september 2008 17:51


Jag vet nästan inte vad jag ska börja med. Vilken trevlig helg vi haft här hemma i Fjäl. I fredags kom Micke och Susanne hit på middag och vi hade trevligt till långt in på natten. Rätt trött på lördag, grejade jag mycket med valparna och sedan var det dags att förbereda för nästa middag. Jag hade kommit på att jag ville göra en buffé -och så blev det. Massor med gott - det tyckte alla -  och sällskapet var, Mona och Jan, Karin & Fredrik och Rasmus. En till trevlig kväll, två stycken på samma helg!

Vilka vänner vi har!!! Eller som en annan vän alltid säger- "Åhh vad det är trevligt  när vi är tillsammans" Eller vad säger du, Charlott??


Söndagen, i stormen, hade jag fotouppdrag. Sånt tar ju också lite tid, så det var skönt att det fanns rester kvar till middagen och sedan en skön soffa framför brasan. Varmt och gött...


Veckan på jobbet började bra, en riktigt lugn och bra dag. Vi hann till och med prata lite med varann,mina arbetskamrater och jag. Bara det är ju trevligt. Förra veckan gjorde vi minsann rätt för vår lön, så det var skönt att det var lite lugnare idag. Ny dag i morgon.


// Camilla

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Skapa flashcards