Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Camilla Karlsson - 11 augusti 2008 21:52

Amanda 3½ ville också blogga... 

T5ttttttttttttt3aaaaaaaaa

 

AAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAA
AANNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAA

 

CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCAAMJILKLLLLA

SARA

PPPPPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAPPA

NNNNNNNNNNIKLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAS

 

FFRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEDRIK

 

MARCUSS

 

H

4896+--

Av Camilla Karlsson - 11 augusti 2008 21:36


Förra veckan gjorde jag, såsom jag brukar, efter en utställning där jag jobbat åt tidningen HUNDSPORT. Jag bränner alla de bilder som ska till tidningen på en CD-skiva och skickar den och utställningens kataloger till redaktionen. Mailade iväg texten och så var allt klart. Skönt, kände jag eftersom vi sedan for på vår tripp.


Onsdag morgon ringer chefredaktören och berättar att ett trasigt kuvert kommit till honom och saknades gjorde förstås CD-skivan... jädrar, minst sagt.


Ja, det var förstås bara att bränna en ny och skicka iväg idag. Ikväll ringer en kvinna från Svenstavik, som jag känner, och tackar för skivan med alla bilder på från utställningen i Svenstavik. Så då skickar posten skivan till någon, i Svenstavik som har hundar...

Så då kommer CD-skivan som varit på vift - hem igen...


Märklig historia va?!


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 11 augusti 2008 20:02

Jag tycker att det är riktigt otäckt när de vilda rovdjuren kommer för nära oss människor och tamdjur. Min syster Cecilia bor i en by utanför Lit, Husås heter den. Förra veckan höll en jämthund på att bli ihjälbiten av varg strax utanför byn. Tack och lov klarade sig den med enbart sår på låret eftersom husse var alldeles i närheten.


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 11 augusti 2008 12:21

Vill bara säga  GRATTIS, och det till Flavas mormor "Ronja" som igår blev gruppvinnare i Askersund!!!!


Även till Flavas bror "Florian" som dundrar till och vinner sitt tredje cert! Vad månne bliva av denne unge herre??!!!


Grattis  till  Farmarens-gänget!

// Camilla

Av Camilla Karlsson - 11 augusti 2008 12:16

Ja, vi har tillbringat förra veckan i vår husvagn. Lycksele djurpark, Nolia-mässan, Stekenjokks-vägen till Blåsjön m.m

Tänkte berätta lite mer  och med lite bilder senare.


Nu är vi i allafall hemma igen! Hoppas allt är bra med Er!


// Camilla

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards