Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Camilla Karlsson - 10 juli 2008 15:33

Idag är det dygn 59 för Isobel. Hon ligger redo i sin "valplåda" och gör sig en tur med mig på tomten några gånger per dag. Hittar gärna egna "bra" ställen utomhus som skulle passa minst lika bra att föda småttingar på- men den chansen ger jag henne inte! Hon är kopplad! Jag tror (och hoppas) att det inte blir det närmaste dynget i alla fall. Men man har en spänd förväntan inom sig!


Jag har haft jättetrevlig besök i dag! Mia, som jag jobbat med i hundra år -fast nu är vi på olika kirurgavdelningar - kom hit. Med sig hade hon en ny-sydd väska ( Hon är händig, så det förslår) och inte nog med det - en påse bullar också! timmarna har gått och vi har haft massor att prata om! Fika- lunch - och fika igen, har vi hunnit med...

Välkommen åter Mia!


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 10 juli 2008 13:06

På kvällen kom även Moa, julia, Björn och Kim och hälsade på. Typiskt att Amanda inte var hemma! De har lånat vår husvagn för en tur och äntligen fick vi träffa lilla Julia!


Ser fram emot ett nytt besök!

//Camilla

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards