Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla Karlsson - 27 maj 2008 06:06

Dagens Grattis


Kajsa 


som fyller

3 år idag!

Hipp, hipp hurra!
Amanda kommer snart, och vi andra ska bara jobba först
så kommer vi se´n!


//Camilla

Av Camilla Karlsson - 25 maj 2008 21:37

En underbar sommardag och utställning på travbanan i Östersund. Rätt trött efter dagen, så bilderna får tala sitt eget språk!


//Camilla

Av Camilla Karlsson - 24 maj 2008 16:11

En lördag som blev och blir full av premiärer! Vi har klippt gräset - en premiär för året! Vi har bakat rabarberpaj - en till premiär och mycket god tillsammans med vaniljvisp! Vi har sått en massa frön, Amanda & jag - premiär nr 3! Och sist men absolut inte minst - vi ska premiärgrilla, både för året och ny grill! Som pricken över i:et har solen värmt oss idag!


Vilken toppenlördag!

//Camilla

Av Camilla Karlsson - 23 maj 2008 23:46

Det här är tre år sedan och Isobel var själv en liten valp på 7 veckor. Här tillsammans med sin syster Irmelin.

Nu hoppas jag verkligen att Isobel är dräktig  och får ett liknande gäng!

I mitten av juli vet vi mer...


Go´natt!
//Camilla

Av Camilla Karlsson - 23 maj 2008 18:15

Ibland är arbetsveckan mer än lovligt tung...

men då kan den piggas upp med lite fredagskul!


Ha´en skön kväll!
//Camilla


Av Camilla Karlsson - 22 maj 2008 19:11

Nej det kanske inte är världens nyttigaste middag här i Fjäl i kväll, men jag hoppas att det blir gott...

Amanda och jag har gjort hemmagjord pizza med massor av goda saker på.


Nu hoppas jag på:  Varmare väder och att det slutar blåsa!  Vi ska ju på hundutställning på söndag!  Vi ska bland annat heja på: Lipton, Next och Svennis! Tre settrar av olika ursprung, England, Skottland och Irland. 


//Camilla 



Av Camilla Karlsson - 21 maj 2008 09:15

Här är Amanda! En duktig tjej som klippte sitt hår i går! Hon satt stilla som ett ljus och gjorde precis som frissan sa!

Så nu är hon nyklippt när hon och jag ska ut på äventyr och åka tåg snart!


// Camilla

Av Camilla Karlsson - 20 maj 2008 16:08

Känner Ni Anna & Kit? Det gjorde inte jag heller förrut, men nu vet jag en hel del om dem. De kan vara ganska olydiga, till och med gå på vägen, utan sin mamma och pappa. De som förövrigt har en rosa Volvo. Anna & Kit är ofta med oss, fast ett tag flyttade de till  Elin. Idag har de hjälp till att kolla så inga saker for från släpvagnen, när Amanda och jag kom ut och gjorde ett ryck i förrådet.

Ni förstår säkert, huset här är fullt av låtsaskompisar. Oftast är det just Anna & Kit, men även Lars, Roland och Alva. Ingen bristande fantasi hos en 3½ åring. Och jag tycker att det är riktigt roligt!


Nu ska vi se hur det går ikväll när Amanda ska till frissan...


Må så gott!
//Camilla

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards