Fjällglimtens kennel - Bearded Collie

Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Camilla Karlsson - 20 maj 2008 16:08

Känner Ni Anna & Kit? Det gjorde inte jag heller förrut, men nu vet jag en hel del om dem. De kan vara ganska olydiga, till och med gå på vägen, utan sin mamma och pappa. De som förövrigt har en rosa Volvo. Anna & Kit är ofta med oss, fast ett tag flyttade de till  Elin. Idag har de hjälp till att kolla så inga saker for från släpvagnen, när Amanda och jag kom ut och gjorde ett ryck i förrådet.

Ni förstår säkert, huset här är fullt av låtsaskompisar. Oftast är det just Anna & Kit, men även Lars, Roland och Alva. Ingen bristande fantasi hos en 3½ åring. Och jag tycker att det är riktigt roligt!


Nu ska vi se hur det går ikväll när Amanda ska till frissan...


Må så gott!
//Camilla

Av Camilla Karlsson - 20 maj 2008 07:48

Jag som hoppades att jag kunde klippa gräset idag, flytta saker som vi fortfarande har kvar i förråd och ha en riktig utedag med både hundarna och Amanda. Det finns inget dåligt väder, heter det kanske,

men regn och +4 grader gör att lusten liksom försvinner... Jag hade inte räknat med det.


Nåväl morgonen är tidig och chans till ändring finns!!!

Det är skönt att vara ledig en dag och Amanda och jag kan säkert hitta på andra saker!


Dagens Grattis: Önskar Susanne Grattis på födelsedagen! NU måste vi titta över snart så vi får träffa, Charlie och Clara också!!! Hälsa Hampus så gott, mest från Amanda!


// Camilla

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fjällglimtens Bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards